reklama

Tak som tu v plnej kráse

Som tu v plnej kráse. Rozhodol som sa nakoniec zakotviť tu. Som človek ktorý si to čo napíše alebo vytvorí nenechá pre seba. Bohvie, ale možno ma niekto nájde a ja vystúpim. Aj keď nie preto to robím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som tu v plnej kráse. Rozhodol som sa nakoniec zakotviť tu. Som človek ktorý si to čo napíše alebo vytvorí nenechá pre seba. Bohvie, ale možno ma niekto nájde a ja vystúpim. Aj keď nie preto to robím.

Každý máme vlastný svet a ja ochotne, rád a súsmevom vám poodokryjem ten môj. Nerobí mi to problém. Ak ste ľudia s charakterom, nezneužijete to. A ak tozneužijete, fajn. Sú to vaše rozhodnutia ktoré sú ako vlna. Majú dopad aj ďalej ako dokážete vidieť.

Postupneale isto, ako som už niekde tu písal, budem pridávať moje texty, to čo som napísal. Či už to budú básne, texty piesni, poviedky alebo len také zamyslenia a podobné veci mne podobné. Dúfam že ak na niektorý môj článok narazíte, nezabudnete ho okomentovať. VEľmiby mi to pomohlo. Veď kritika ma v minulosti menej zraňovalaa viac posúvala dopredu a zapňlňala medzery.

Martin Tóth

Martin Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný chlapec ktorý v puberte skúsil niečo napísať a drží ho to už 4 roky Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu